هرگز نخواب کوروش
  » کوروش نخواب که ملتت در خواب است... (اشک آدم درمیاد حتما بخونیدش)

  » به نام اهورا مزدا
درباره وبلاگ
به وبلاگ رسمی افشین کامیاب فرد خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» هدفون لیدی گاگا
» از الکترونیک چقدر میدانی بیا ببین چیه الکترونیک تاریخچشو ببین
» دانلود ها 75
» هواپیمایی آسمان
»  نوشته های کوچیک من
» عنوان لینک
» برگزیده ترین وبلاگ شخصی
» کی این وبلاگ رو می بینی
» اگه قدیمی میخوای بیا اینجا
» high dream
» فیزیک پزشکی
» چشم بارانی
» پایگاه سرگرمی و تفریحی سیکا
» فقط دانلود
» به سادگی سیاسیت
» آژانس مسافرتی به آئین سیر
» dance-onmoon
» mysuperstar
» بهترین انتخاب مردم ایران
» گرافیک
» عاشقانه
» هر چیزی که تو بخوای هست
» dream castle
» YARA
» مثبت اندیشان
» {همه چی دانلود}
» آريا1+5
» تنها
» هدیش
» عجيب ولي واقعي
» یاسمن زاهد
» بایسیکل تور بابل
» گلخونه24
» harry potter
» lovely spring
» سرزمین من،آریای من
» کافه عشق
» my lovely Iran
» تاریخ ایران و جهان
» برگزیده ترین وبلاگ برای همه
» مرد شب
» عاشقانه ها
» love
» جــ ــالــ ــب
» آموزش شطرنج بابی فیشر
» دختر آریایی
» عکس و مطالب باحال
» عشق و فان ...
» پردیس و دوستانش
» هنر 7
» وبلاگ تفریحی پرشین پلاس
» دختر ایرانی
» funny girls
» عنوان لینک
» خاطرات يك رئيس جمهور
» موزیک دریا
» من و آزادی با همیم تا ابد...
» Paeezan4roshanae
» جالب و دیدنی
» شیراز دانلود | SHIRAZDL
» ضدحال
» فروشگاه نقاشی
» تک برگی در سربرگ خاطره ها
» .:ERSIAN DOWNLOAD::.
» نسل سوخته
» ورود دخترها ممنوع
» دل نوشته های یک دختر تنها
» ارزش گفتن
» ♥yourland♥
» پرورش علامه
» رسانه ی آزادی ایران
» iranianshistoryonthisday
» I will always love you
» دورترین
» کوروش پرست
» وبلاگ ما
» مطالب طنز و جالب
» HeartBreak
» کلکسیون اسکناس های ایرانی و خارجی
» دهستان دیره
» هفت کشور
» بنام خداوند مهر آفرین
» زرتشت
» ♂ ♣ عاشــقانه ها ♠ ♀
» شب تاب
» عشقانه ها
» اشک ها و لبخندها
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

به نام اهورا مزدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرگز نخواب کوروش و آدرس kooroshpedia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.

با تشکر





» کوروش نخواب که ملتت در خواب است... (اشک آدم درمیاد حتما بخونیدش)

روزی کوروش در حال نیایش با خدا گفت: خدایا به عنوان کسی که عمری پر بار داشته و جز خدمت به بشر هیچ نکرده، از تو خواهشی دارم. آیا می توانم آن را بیان کنم؟؟؟

خداوند گفت: بگو ای بزرگوار بنده ی من...
-از تو می خواهم یک روز، فقط یک روز به من فرصت دهی تا ایران امروز را بررسی کنم؛ سوگند می خورم که پس از آن هرگز تمنایی از تو نداشته باشم.
- چرا چنین چیزی را می خواهی؟ به جز این هر چه را بخواهی برآورده می کنم؛ اما این را نخواه.
- خواهش می کنم. آرزو دارم در سرزمین پهناورم گردش کنم و از نتیجه ی سالها نیکی و عدالت گستری لذت ببرم. اگر چنین کنی بسیار سپاسگزار خواهم بود؛ و اگر این چنین هم برایم نکنی باز هم تو را سپاس خواهم گفت.
خداوند یکی از ملائکه ی خود را برای همراهی با کوروش به زمین فرستاد و کوروش را با کالبدی از پاسارگاد بیرون کشید؛ فرشته در کنار کوروش قرار گرفت.
کوروش گفت: عجب! اینجا چقدر مرطوب است!
فرشته تاسف خورد...
- می توانی مرا بین مردم ببری؟ می خواهم بدانم نوادگانم چقدر به یادم هستند؟؟
و فرشته چنین کرد...
کوروش برای این کار شوق و ذوق بسیاری داشت، اما به زودی ناامیدی جای آن را گرفت. به جز عده ای اندک کسی به یاد او نبود. کوروش بسیار غمگین شد، اما با صدایی رسا گفت: اشکالی ندارد؛ خب آنها سرگرم کارهای روزمره ی خود هستند.
فرشته تاسف خورد...
کوروش در راه می شنید که مردم چگونه یکدیگر را صدا میزدند: عبدالله، قاسم، جابر،...
- هرگز پیش از این چنین نام هایی را نشنیده بودم!!!
فرشته گفت: این نام ها عربی است و پس از هجوم اعراب به ایران مرسوم شدند.
- اعراب؟؟؟ آن ها دیگر چگونه موجوداتی هستند؟؟!!
- درست است؛ تو آنها را نمی شناسی. آخر آن موقع که تو بر سرزمین متمدن و پهناور ایران حکومت می کردی و حتی چندین قرن پس از آن، آنها قومی کاملا وحشی بودند.
کوروش بر افروخت...
- یعنی می گویی وحشی ها به میهنم هجوم آورده و آن را تصرف کردند؟! پس پادشاهان این سرزمین چه می کردند؟؟؟!!!!!!
فرشته بسیار تاسف خورد...
سکوت سهمگینی بین آنها حاکم شده بود.
پس از مدتی کوروش گفت: تو می دانی که من جز ایزد یکتا کسی را نمی پرستیدم؛ مردم من اکنون پیرو آیین الهی هستند؟
- در ظاهر بله!
کوروش خوشحال شد... - خدا را سپاس! چه آیینی؟
- اسلام.
- چگونه آیینی است اسلام؟
- آیینی بسیار نیک است.
و کوروش بسیار شاد شد... - خداوندا، تو را بسیار سپاس...
اما بعد از چند ساعت معنی "در ظاهر بله" را فهمید!
- نقشه ی گشایش های ایران را به من نشان می دهی؟ می خواهم بدانم میهنم چقدر گسترده شده است؟
و فرشته چنین کرد...
- همین؟؟؟!!!
کوروش باورش نمی شد، با ناباوری به نقشه می نگریست...
- پس بقیه اش کجاست؟ چرا این سرزمین از غرب و شرق و شمال و جنوب به این اندازه شگرف کوچک شده؟!
و فرشته بسیار تاسف خورد...
- خیلی دلم گرفت هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم. می خواهم سفری کوتاه به آن سوی مرزها داشته باشم و بگویم ایران من چه بوده. شاید این سفر دردم را تسکین دهد.
فرشته چنین کرد...
تازه به مقصد رسیده بودند که با مردی هم کلام شدند. هم نشینی با کوروش به آن مرد لذت بسیار بخشیده بود. پس از چند دقیقه که با هم گرم گرفته بودند، آن مرد از کوروش پرسید: راستی شما اهل کجایید؟
کوروش با لبخندی مغرورانه سرش را بالا گرفت و گفت: ایران!
لبخند مرد ناگهان محو شد و با ترس و عصبانیت گفت: اوه! خدای من! او یک تروریست متحجّر است!!
کوروش از این رفتار بسیار متعجب شد. عکس العمل آن مرد به هیچ وجه آن چیزی نبود که کوروش انتظارش را داشت. قلب کوروش شکست.
به آرامی گفت: - مرا به آرامگاهم برگردان...
فرشته بغض کرده بود و با بغض گفت: اما هنوز خیلی چیزها را نشانت نداده ام! دروغ، وضعیت اقتصادی، فساد، پایمال کردنِ...
کوروش رو به آسمان کرد و با فریادی اشک آلود گفت: خداوندا مرا ببخش که بیهوده بر خواسته ام پافشاری کردم. کاش هم چنان در خواب و بی خبری به سر می بردم...
و این بار دیگر فرشته گریست...

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:34---23 بهمن 1392
یه سوال دارم به نظرت چرا مسئولین به کوروش هیچی ارزشی قائل نیستند و حتی تو تقویم هم ثبت نشده
پاسخ:چون از محبوبیت کوروش میترسند چون از مردم میترسند


یاشگین
ساعت19:03---11 دی 1392
درود بیکران من اشگ تو چشام جمع شد لطفا ازتون خواهش میکنم که اهنگ حامد فرد به اسم کوروش کبیر رو دانلود کنید خواهشا وقتی به کسی عکس کوروش و نشون کسی میدیم میگه این کیه ولی عکس جومونگ رو نشون میدیم با افتخار میگن کیه ایا این درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سید محمد باقر
ساعت16:24---4 مرداد 1392
با سلام

من یک ایرانی هستم و به تمدن بزرگ سرزمینم می بالم.

اما اول ازهمه به شیعه بودنم و دوم به اولاد پیغمبر بودنم و سوم به اسم با معنی و متبرک خودم و چهارم به ایرانی بودنم که خیلی دوستش دارم افتخار می کنم.
پاسخ:نظر هرکس قابل احترامه ولی نظر من این نیست


محسن
ساعت22:22---24 خرداد 1392
سلام خوبین

ببخشید من یه سوالی کرده بودم ازتون

چند روز پیش امیدوار بودم جوابم و بدید ولی خوب ندادید فهمیدم همه ی ای داستان کذب محضه..
پاسخ:درود بر تو دوست عزیز . لطفا این حرف های کلیشه ای رو بگذارید کنار ! من از شما هیچ پیامی دریافت نکردم


رضا
ساعت12:29---18 خرداد 1392
نمی دانم اگر روزی با کوروش رو به رویم کنند می توانم چه در جواب سخنان او بگویم. ولی به او می گویم خاندان هخامنشیان چرا این قدر با بقیه ی ایرانیان متفاوتند؟
آیا کسی می تونه جوابما بده؟


melika
ساعت19:53---3 بهمن 1391
واقعا خيلي زيبا....

nema
ساعت3:48---25 دی 1391
واقعا من هیچ موقع اینقدر تحت تاثیر قرار نگرفته بودم ممنون ممنون سپاس
پاسخ:خواهش میکنم :)


Amir Alexander
ساعت23:23---13 دی 1391
زنده باد کوروش کبیر . . .



درود به شما عزیزانی که نمی گزارید بزرگ نام کوروش کبیر به خاطرها بپیوندد . . .
پاسخ:درود بر تو . ممنون امیر جان ...


آتوسا
ساعت10:21---1 آبان 1391
با اینکه تو اون دوران نبودم اما کتابایی ک خوندم چیزایی ک بهم گفتن خبرایی ک شنیدم فهمیدم ک ایران ما اون موقع بود بعد از اون همراه با کوروش خاک شد خیلی دلم گرفته اشک تو چشام بند نمیشه کاش فقط خدا واسه ی لحظه منو به اون دوران میبرد دیدم بعضی ها نظر دادن از تفرقه افکنی صحبت کردن چرا نمیخواین با واقعیت کنار بیاین اینا حقیقت ایرانمونه ای خدا چی بگم حتی ترس از این دام ک حرف دلمو بزنم که نکنه نشون نده اشکام اجازه نمیدن بنویسم دیگه

بردیا پارسی
ساعت9:01---22 مرداد 1391
من ایرانیم درود بر ایرانی پاک کردار و نیک گفتار

و لعنت مزدوک بر خاین وطن فروش

عالی بود گریه کردم
پاسخ:درود


pary
ساعت2:21---21 مرداد 1391
Dorud bar shoma.man in matlabo baraye bare sevom mikonam vali hamun ehsase ro daram va geryam migire. Tahala deghat kar din age koorosh nabud hala delemuno b chi bayad khosh mikardim?bebakhshid k latin neveshtam akhe font parsi nadashtam.fontam arabi bud goftam latin benevisam behtare


پاسخ:درود ، درود ... و هزاران درود پری جان . اشکال نداره که لاتین نوشتی خط اصلیه ما خط پهلوی هستش که کسانی که با این خط آشنایی دارن کمن واسه همین من با این فونت مینویسم . ما که فقط کوروش رو نداریم ما زرتشت ، داریوش و کسان دیگه ای رو هم داریم و به اونا هم دلخوشیم ولی گذشته ها گذشته ما باید الآن ایران رو بسازیم


فرزاد
ساعت15:43---13 مرداد 1391
درود بسیار زیبا بود هم وطن

فردوسی پاکزاد:

در این خاک زرخیز ایران زمین

نبودند جز مردمی پاک دین



همه دینشان مردی و داد بود

وز آن کشور آزاد و آباد بود



چو مهر و وفا بود خود کیششان

گنه بود آزار کس پیششان



همه بنده ی ناب یزدان پاک

همه دل پر از مهر این آب و خاک



پدر در پدر آریایی نژاد

ز پشت فریدون نیکو نهاد



بزرگی به مردی و فرهنگ بود

گدایی در این بوم و بر ننگ بود
پاسخ:درود ، این شعر رو نداشتم بسیار زیباست


دختر آریایی
ساعت20:54---2 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود
اشکمو در آورد
چی بودیمو و چی شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


taraneh
ساعت14:33---28 تير 1391
ali bod
پاسخ:ممنون


پريچهر
ساعت16:54---24 تير 1391
از متن قشنگت ممنون ولي به نظر من اين خيلي ابلهانه ست كه آدمي كه از اين متن گريش گرفته براي بيان احساساتش نسبت به كشورش از my lovely iran استفاده بكنه.
پس همه ي اينا فقط تظاهره.


مهلا
ساعت10:22---24 تير 1391
خيلي متن زيبايي بود
واقعا قلبم رو به درد آورد ديروز ايران و كورش كجا ما و اين خونه ي ويرونه عرب زده كجا!!
ايران خرابه اي دوست داشتني!


amirreza
ساعت19:05---5 تير 1391
سلام من همون شطرنجیه هستم.لینکت کردم.فقط عذر میخوام چون عنوانش یه کم سیاسی بود با عنوان تاریخ کهن ایران لینک شدی.اما در مورد مطلبت واقعا تأسف بار بود . خیلی چیزهای دیگه هم بود که اگه کورش کبیر یا دیگر بزرگان الآن زنده بشن درجا سکته میکنند:تغییر نام خلیج پارس،از دست دادن دریای خزر،تغییر لباس ایرانیان به عمامه و لباس آخوندی،عدم تبلیغ و شناساندن تاریخ،بی اعتنایی به مقدسات و کلی چیزهای دیگه. وبلاگت بیسته بیسته عالی و توپ .مر30 .با آرزوی نابودی برای هر کس که میخواهد تاریخ 2500ساله رو ازمون بگیره و بجاش بگه قدمتمون ....ساله هست.
پاسخ:درود . فقط میتونم بهت بگم درود ، درود بر روح آریاییت


داود
ساعت16:39---31 خرداد 1391
سلام
وب خیلی خوبی داری
واقعا وب توپی داری که خاصه
منم واقعا عاشق همین سنگ های باقیمونده ازتاریخ دستکاری شدمون هستم.
با اجازت من این مطلب روهم تو وبم استفاده کردم ...
من لینکت کردم...
lامیدوارم تو هم منو باعنوان ثمین لینک بکنی ...
منتظرم بهم خبر بده...
بای...


)rasa(sara
ساعت2:39---31 خرداد 1391
...chi begam


ta key ma mikhaym gonahane khodemon ro gardane digaran beendazim key mikhaym


belakhare masoliyate karaye eshtebahemono ghabol konim ??????




)rasa(sara
ساعت2:38---31 خرداد 1391
...chi begam

ta key ma mikhaym gonahane khodemon ro gardane digaran beendazim key mikhaym

belakhare masoliyate karaye eshtebahemono ghabol konim ??????



zahra
ساعت20:36---25 خرداد 1391
خیلی باحال بودمر30
پاسخ: خواهش میکنم


امیر
ساعت14:09---25 خرداد 1391
در ضمن من تو این نوشته ها چیزی به نام تبیض ندیدم هرچی بود واقعیت بود.نفرین به کسی که بخواد به ایران ما دست بزنه و در مورد حتی تکه ای از اون ادعا داشته باشه نفرین
پاسخ:درود بر روح آریاییت . ممنون از نظرت


امیر
ساعت14:03---25 خرداد 1391
زنده باد کورش زنده باد داریوش که پس از مرگ انها ایران مرد .وبلاگت بی نظیره تاحالا چیزی به قشنگیه این ندیدم .به امید تولد ایران

ربیع
ساعت8:59---23 خرداد 1391
سلام واقعا متن جالبی بود .متشکر میشم اگر آدرس منو لینک کنی

نيوشا
ساعت10:33---22 خرداد 1391
واقعاخيلي زيبابود!!!من ودوستام لينك تون كرديم خوشحال مي شيم شماهم مارو لينك كنيد!!!1

نداي آذربايجان
ساعت14:03---20 خرداد 1391
عشقم آذربايجان.

اسماعیل
ساعت13:07---20 خرداد 1391
درود برشما

ali
ساعت0:46---20 خرداد 1391
میتونم بپرسم با اهانت به مقدسات ما مسلمونا(جابر و قاسم و...) دنبال چی هستین؟


میتونین بگین ....؟


نکنه با آمریکاییها و اسرائیلیا و انگلیسیا و... دمخور شدین؟
پاسخ:با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز من اهانتی به کسی نکردم و اصلا جابر و قاسم نمیشناسم ، منظور من نام های عربی است نه شخص خاصی امیدوارم توجیح شده باشید . بدرود ...


مهران ومهرداد دوقلوهای پارسی
ساعت17:59---17 خرداد 1391
ممنون مطلب قشنگی بود بدان کوروش که ما دوقلوهای پارسی همیشه بیادتیم وافتخار می کنیم که ایرانیم به ما هم سر بزن

امیر قیامت
ساعت13:18---9 خرداد 1391
ایول دادا سوله قشنگ بود

farhood
ساعت17:42---1 خرداد 1391
درود بر شما،خیلی خیلی خیلی مطلب قشنگی بود خیلی ممنونم مرسی در ضمن همه ی مطالبتون قشنگ است من این یکی رو بیشتر دوست داشتم وبلاگ زیبایی دارید اگر وقت کردید به ما هم سر بزنید در ضمن ما اجازه لینک کردن شما را می خواهیم متشکرم
پاسخ:شما با افتخار لینک شدید .


نيک
ساعت23:27---18 ارديبهشت 1391
واقع بين باش کوروش قرنهاست خوابيده شماهم بعنوان يک ايراني اگر آب به آسياب دشمن نريزيدکوروش بيشتر خوحال خواهدشد.وبدانيد که دشمن به دنبال تفرقه بين ايراني هاست وپس از آن هم تفرقه خاک ايران.

morteza
ساعت18:26---14 ارديبهشت 1391
چرا با این چرتو پرتا کوروش رو خراب میکنید

pedram
ساعت13:20---24 فروردين 1391
چه كنيم ديگر منم مثل شما عشقم كوروش است ولي زماني كه مردم طرف تازي هارا مي گيرند چه با يد كرد

ehsan
ساعت15:32---23 فروردين 1391
ما شرمندتیم کوروش ماها میخوایم زنده نگهت داریم تو یاد مردم.ولی یک مشت عرب زاده تازی میخوان لهت کنن.....هر کسی هم با تو در بیفته با بچه های ایران طرفه ..ما سعیمونو میکنیم....
ولی در آخر به جای اون بی چشم و رو ها ابراز تاسف میکنیم


اشک
ساعت9:44---23 فروردين 1391
چی بگم وقتی محشره؟

ali
ساعت0:56---23 فروردين 1391
واقعا گریم گرفت.دوست عزیز خوشحالم کسانی متل تو هستند که این اطلاعات رو در اختیار ما بگذارند.واقعا ممنونم.

مهدي
ساعت17:45---18 فروردين 1391
درودبرشما عاشقتون شدم

کورش
ساعت14:26---17 فروردين 1391
سلام .

وبلاگتون عالیه ، من لینکتون کردم.

خوشحال میشم لینک وبلاگم تو مبهشما باشه .
پاسخ:درود بر شما . شما آدرس وبلاگ خود را ننوشته اید که من شما رو لینک کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-CategoryName->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, توسط افشین کامیاب فرد | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي